Marketing bankowy
Autor: Sej-Kolasa, Małgorzata.
Głównym celem pracy było zebranie i opracowanie szczegółowych informacji na ten temat zarówno w oparciu o fachowe czasopiśmiennictwo i własne badania, jak i kanony polskiej i zagranicznej literatury z zakresu marketingu bankowego. Praca fest próbą "zatrzymania w czasie" obrazu polskiego sektora bankowego popartego stosownymi przykładami. Podejmuje ona szereg zagadnień dotyczących najnowszych trendów w zakresie: produktów i usług finansowych
- pakietyzacji, personalizacji, bancassurance, lokatofunduszy czy rozdziału środków strukturalnych Unii Europejskiej; dystrybucji - bankowości pocztowej, doradztwa mobilnego, bankowości elektronicznej, a w tym m.in.: m-bankingu, i-bankingu, corporate bankingu i Contact Cen-ters; Public Relations - działalności charytatywnej, edukacyjnej i proekologicznej banków oraz sponsoringu; reklamy - merchandisingu, reklamy kinowej, mobilowej i ad verto, reklamy internetowej i etyki w działalności reklamowej banków; marketingu wewnętrznego - najnowszych trendów z zakresu rozwoju kadry pracowniczej i realizacji polityki jakości w banku.W pracy podjęto wysiłek usystematyzowania zakresu pojęciowego marketingu bankowego na podstawie literatury anglojęzycznej, unaocznienia zjawiska przemieszania się kanałów dystrybucji i ujednolicenia modelu kanałów dystrybucji oraz opisania zjawisk zachodzących w sektorze bankowym w zakresie marketingu wewnętrznego.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Małgorzata Kolasa. | ||||
Seria: | Platinium | ||||
Hasła: | Banki - marketing | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2008. | ||||
Opis fizyczny: | 155 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 151-155. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.759
Numer inw.: 45759
Dostępność: tylko na miejscu