Marketing menedżerski : standardy, procedury, strategie
Autor: Podstawka, Krzysztof.
Podręcznik ten powstał z myślą o menedżerach aktualnych i przyszłych, którzy - mając za sobą podstawy marketingu, poszukują standardów (najlepszych praktyk) oraz procesów analityczno-decyzyjnych i strategii, prowadzących do efektywnego uprawiania marketingu.Z powodu limitowanych rozmiarów tego opracowania pominęto zagadnienia, jak marketing zagraniczny; poświęcono np.: badaniom marketingowym, marketingowi usług i
zarządzaniu sprzedażą, mniej miejsca, niżby na to zasługiwały. Czytelnik łatwo je odnajdzie w innych opracowaniach na temat marketingu, np.: w książce Philipa Kotlera.Autor poczynił starania, aby charakterystyczne dla tej pracy były:- użycie wszędzie tam, gdzie to konieczne i możliwe, podejść analityczno-decyzyjnych, a nawet metodyczno-wykonawczych oraz obrazowych przykładów i przypadków z wyeksponowaniem koniecznej integratywności i "strategiczności";- możliwie praktyczne nastawienie, dlatego stale (może poza początkiem rozdziału I) przeplatają się dwa wątki:1) co się kryje za określonymi elementami marketingu,2) jak je zastosować (lub też: "nie tylko co? - ale jak to zrobić?");- poświęcanie więcej miejsca na zagadnienia słabiej eksponowane w dostępnej literaturze marketingowej.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Krzysztof Podstawka. | ||||||
Hasła: | Marketing strategiczny Marketing - zarządzanie Podręczniki akademickie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 246 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.673
Numer inw.: 45673
Dostępność: tylko na miejscu