E-m@il marketing : 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
"E-mail marketing "
Autor: Krupa, Piotr
Na polskim rynku wydawniczym wciąż niewiele jest pozycji książkowych, które w szeroki i rzetelny sposób opisują elementy czy strategie kampanii tego typu. Autorzy tej publikacji postanowili zatem zebrać, usystematyzować i uszczegółowić materiały, które tworzyli podczas kampanii na rzecz e-mail marketingu w Polsce. Chodziło o to, by książka stała się idealnym kompendium wiedzy zarówno dla osób, które dopiero zgłębiają tajniki tematu, jak i tych, które szukają pomysłów na zwiększenie poziomu zaawansowania prowadzonych już kampanii.
Odpowiedzialność: | Piotr Krupa, Maciej Ossowski. | ||
Hasła: | Marketing elektroniczny Poradnik | ||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Helion : Onepress, cop. 2013. | ||
Opis fizyczny: | 136 s. : il. ; 21 cm. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 52.434
Numer inw.: 52434
Dostępność: tylko na miejscu