Inbound marketing : daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Tyt. oryg.: "Inbound marketing : get found using Google, social media and blogs".
Autor: Halligan, Brian.
Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które
pozwolą Ci:poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u; stworzyć blog w celu promowania firmy; budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych; analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Brian Halligan, Dharmesh Shah ; [tł. Bartosz Sałbut]. | ||||
Seria: | Onepress Power | ||||
Hasła: | Blogi - aspekt ekonomiczny Google (oprogramowanie) Marketing elektroniczny Relacje z klientami - informatyka Społeczności internetowe | ||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Helion, cop. 2010. | ||||
Opis fizyczny: | 313 s. : il. ; 21 cm. Powiązane zestawienia: | Google | Społeczności internetowe Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
DWM
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 853 01 71
Sygnatura: 2004
Numer inw.: 2004
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni