Public relations czyli Promocja reputacji : praktyka działania
"Promocja reputacji "
Autor: Goban-Klas, Tomasz.
WA_U
Odpowiedzialność: | Tomasz Goban-Klas, Alma Kadragic, Piotr Czarnowski ; Polskie Stowarzyszenie Public Relations. | ||||||
Seria: | Businessman Book | ||||||
Hasła: | Public relations Public relations Public relations - podręczniki Public relations - Polska - poradniki | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Business Press, [ca 1996]. | ||||||
Opis fizyczny: | 100, 225 s. ; 20 cm. Uwagi: | Liczbowanie stron w przeciwnych kierunkach. Bibliogr. s. 221-224. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: SDP: 27171
Numer inw.: 18599
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Goban-Klas, Tomasz
Tomasz Goban-Klas – polski socjolog, medioznawca, nauczyciel akademicki, profesor nauk humanistycznych, profesor zwyczajny Uniwersytetu Jagiellońskiego, wykładowca m.in. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. W latach 1968–1972 pracował w Instytucie Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, pełnił następnie funkcję sekretarza naukowego Ośrodka Badań Prasoznawczych. Jako wykładowca akademicki związany z Wyższą Szkołą Zarządzania i Bankowości w Krakowie, Akademią Obrony Narodowej i Uniwersytetem Jagiellońskim.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/