Obsługa konsumenta w gastronomii i cateringu
Autor: Czarniecka-Skubina, Ewa.
W krajach o gospodarce rynkowej udział wydatków na usługi gastronomiczne jest znaczny, gdyż w miarę rozwoju społeczno-gospodarczego rośnie skłonność do korzystania z tych usług. Obserwuje się. też rozszerzanie zakresu funkcji gastronomii, która oprócz funkcji oszczędzania i zagospodarowania wolnego czasu konsumentów korzystających z jej usług, sprzyja rozwojowi relacji społecznych (spotkania ze znajomymi,
zawieranie nowych znajomości itd.), dostarcza gotowe posiłki do gospodarstw domowych, a także organizuje przyjęcia okolicznościowe w lokalu i poza nim (catering). Usługi gastronomiczne warunkują i stymulują ponadto rozwój ruchu turystycznego, przyczyniając się do zwiększenia wpływów uzyskiwanych dzięki jego obsłudze, gdyż wydatki na żywienie stanowią około 30% wszystkich wydatków turystycznych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Ewa Czarniecka-Skubina. | ||||||
Hasła: | Gastronomia - organizacja Obsługa klienta | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 231, [1] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 228-[232]. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.579
Numer inw.: 45579
Dostępność: tylko na miejscu