Marketing międzynarodowy
Autor: Duliniec, Elżbieta
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak:istota marketingu międzynarodowego, analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, badania marketingowe rynków zagranicznych, kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny), organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.
Odpowiedzialność: | Elżbieta Duliniec. | ||||||
Hasła: | Marketing międzynarodowy Podręczniki akademickie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. | ||||||
Wydanie: | Wyd. 2 zm. | ||||||
Opis fizyczny: | 319 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 307-312. Indeks. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.571
Numer inw.: 45571
Dostępność: tylko na miejscu