Między twórczością a biznesem : wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce
Autor: Kowalski, Tadeusz
Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzać zawodowym menedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie,
zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc menedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów. ze Wstępu
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Tadeusz Kowalski. | ||||||||
Seria: | Edukacja Medialna : podręcznik akademicki | ||||||||
Hasła: | Środki masowego przekazu - zarządzanie Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 290, [2] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 279-283. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Mass media, środki masowego przekazu | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.517
Numer inw.: 45517
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 10064
Numer inw.: 10064
Dostępność: tylko na miejscu