Marketing w turystyce
Autor: Chudoba, Tadeusz
Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych.Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym
środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenna pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Tadeusz Chudoba. | ||||||||
Hasła: | Turystyka - marketing Turystyka - zarządzanie Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 189 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 187-189. | Powiązane zestawienia: | Turystyka (podręczniki) | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.516
Numer inw.: 45516
Dostępność: tylko na miejscu