Mass media : metody badań
Tyt. oryg.: "Mass media research : an introduction,".
Autor: Wimmer, Roger D.
W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań - jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje
w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie - oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów. Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, którzy chcą się nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Roger D. Wimmer, Joseph R. Dominick ; przekł. Tadeusz Karłowicz. | ||||
Seria: | Media | ||||
Hasła: | Medioznawstwo - metody Podręczniki akademickie | ||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2008. | ||||
Opis fizyczny: | XV, [1], 655 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. Indeksy. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)