Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie miast polskich
Autor: Stanowicka-Traczyk, Agnieszka.
Praca ma charakter monograficzny i omawia problemy kształtowania pożądanego wizerunku miasta za pomocą instrumentów strategii tożsamości. Ich znajomość jest konieczna dla świadomego i celowego stosowania w kształtowaniu pozytywnego wizerunku miasta. W oparciu o bogatą literaturę przedmiotu, badania empiryczne oraz własne obserwacje autorka proponuje zmiany w instrumentach strategii tożsamości, które spowodują wzrost jej przydatności w kształtowaniu wizerunku miasta dla zróżnicowanego kręgu odbiorców.
Odpowiedzialność: | Agnieszka Stanowicka-Traczyk. | ||||
Hasła: | Miasta - marketing - Polska | ||||
Adres wydawniczy: | Bydgoszcz ; Olsztyn : Oficyna Wydawnicza Branta, 2008. | ||||
Opis fizyczny: | 170 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 152-156. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.287
Numer inw.: 45287
Dostępność: tylko na miejscu