Etyka mediów
Autor: Czarnecki, Paweł
Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie skuteczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności
dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technologiczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Paweł Czarnecki. | ||||||
Hasła: | Dziennikarze - etyka Środki masowego przekazu - etyka | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 141 s. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 136-141. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
BD nr LIV
ul. Ludowa 4
tel. 22 851 64 24
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.145
Numer inw.: 45145
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 9652
Numer inw.: 9652
Dostępność: tylko na miejscu