Rola marketingu w tworzeniu przewagi konkurencyjnej : praca zbiorowa
Niniejsza praca złożona jest z siedmiu części, dla których kanwą i elementem spajającym stała się właśnie próba pokazania znaczenia marketingu w działalności społeczno-gospodarczej przedsiębiorstw i organizacji na współczesnych rynkach w warunkach konkurencji. W części pierwszej pokazano wyniki sondażu menadżerów związane z jego rolą w kształtowaniu szans rynkowych podmiotów,
którymi zarządzają. W części drugiej akcent badawczy położono na możliwość wykorzystania działań marketingowych o charakterze komunikacyjnym. Trzecią stanowią rozważania dotyczące możliwości konkurencyjnych polskich przedsiębiorstw na eurorynku wraz z przykładami. Część czwarta to charakterystyka wybranych narzędzi sprzyjających utrzymaniu i poprawie konkurencyjności polskiego agrobiznesu. W części piątej ukazano wyniki badań ankietowych firm ubezpieczeniowych. Część szósta prezentuje problemy marketingu wewnętrznego jako czynnika niezbędnego w procesie kreowania oferty usług pełnej jakości przez organizacje typu non-profit, z wyszczególnieniem narzędzi determinujących efektywność zarządzania personelem wolontaryjnym i wyspecyfikowaniem błędów popełnianych w tej kwestii. Część siódma dotyczy marketingu na rynku politycznym.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Krystyny Śliwińskiej. | ||||
Seria: | Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach | ||||
Hasła: | Marketing - Polska - od 2001 r. Przedsiębiorstwo - konkurencyjność - Polska - od 2001 r. | ||||
Adres wydawniczy: | Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2007. | ||||
Opis fizyczny: | 136 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 129-133. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 45.035
Numer inw.: 45035
Dostępność: tylko na miejscu