Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Rola marketingu w tworzeniu przewagi konkurencyjnej - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Rola marketingu w tworzeniu przewagi konkurencyjnej : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej.
Okładka pozycji Rola marketingu w tworzeniu przewagi konkurencyjnej : praca zbiorowa

Rola marketingu w tworzeniu przewagi konkurencyjnej : praca zbiorowa




Niniejsza praca złożona jest z siedmiu części, dla których kanwą i elementem spajającym stała się właśnie próba pokazania znaczenia marketingu w działalności społeczno-gospodarczej przedsiębiorstw i organizacji na współczesnych rynkach w warunkach konkurencji. W części pierwszej pokazano wyniki sondażu menadżerów związane z jego rolą w kształtowaniu szans rynkowych podmiotów,

którymi zarządzają. W części drugiej akcent badawczy położono na możliwość wykorzystania działań marketingowych o charakterze komunikacyjnym. Trzecią stanowią rozważania dotyczące możliwości konkurencyjnych polskich przedsiębiorstw na eurorynku wraz z przykładami. Część czwarta to charakterystyka wybranych narzędzi sprzyjających utrzymaniu i poprawie konkurencyjności polskiego agrobiznesu. W części piątej ukazano wyniki badań ankietowych firm ubezpieczeniowych. Część szósta prezentuje problemy marketingu wewnętrznego jako czynnika niezbędnego w procesie kreowania oferty usług pełnej jakości przez organizacje typu non-profit, z wyszczególnieniem narzędzi determinujących efektywność zarządzania personelem wolontaryjnym i wyspecyfikowaniem błędów popełnianych w tej kwestii. Część siódma dotyczy marketingu na rynku politycznym.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:pod red. Krystyny Śliwińskiej.
Seria:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Hasła:Marketing - Polska - od 2001 r.
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność - Polska - od 2001 r.
Adres wydawniczy:Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2007.
Opis fizyczny:136 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 129-133.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 45.035
Numer inw.: 45035
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy