Sukces w niszach rynkowych : strategie uzyskiwania globalnej przewagi konkurencyjnej
Tyt. oryg.: "Wachsen in Nischen ".
Autor: Kröger, Fritz.
Każdego dnia małe, średnie i duże przedsiębiorstwa padają ofiarą globalnej konsolidacji branż i są przejmowane przez dominujących liderów rynku globalnego. Ten proces koncentracji nie omija żadnej gałęzi gospodarki : browary, sieci handlowe, firmy farmaceutyczne i banki stają się coraz częściej kandydatami do przejęcia przez wielkie przedsiębiorstwa, które górują nad nimi dzięki
osiąganym efektom skali. Ze światowej bazy danych obejmującej 660 000 przedsiębiorstw autorzy wyłuskali te, które najlepiej prosperują w niszach i zbadali je pod kątem realizowanej strategii. Odkryli dziewięć schematów strategii użytecznych dla małych, średnich i dużych firm, które pozwalają na osiągnięcie rentownego wzrostu i odparcie ataku ze strony konsolidatorów branż.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Fritz Kröger, Andrej Vizjak, Aleksander Kwiatkowski ; [przekł. Jacek Miron]. | ||||||
Hasła: | Konkurencja - metody Przedsiębiorstwa małe i średnie - zarządzanie Zarządzanie strategiczne | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Studio EMKA, cop. 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 183 s. : il. ; 25 cm. Uwagi: | U góry obwol.: Gazeta Prawna poleca. Bibliogr. s. 183. | Powiązane zestawienia: | Zarządzanie strategiczne | Przedsiębiorstwa małe i średnie Konkurencja Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)