Komunikacja marketingowa w turystyce
Autor: Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Jolanta
Książka Komunikacja marketingowa w turystyce przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menedżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.W tej książce zderzyły się dwa sposoby myślenia o
turystyce i komunikacji między podmiotami działającymi w turystyce a rynkiem i otoczeniem - myślenie naukowca z myśleniem praktyka."Siadając do pisania tej książki nie zdawaliśmy sobie sprawy jak trudno będzie czasami wypracować wspólny pogląd na problemy w niej opisywane. Mimo to jesteśmy nadal małżeństwem" (J. Jakóbczyk-Grysz-kiewicz, B. Gryszkiewicz).Turystyka jako wyodrębniona część gospodarki globalnej musi dostosować narzędzia i metody komunikacji z rynkiem i otoczeniem do różnic, które stanowią przyczynę tego wyodrębnienia.Koncepcja wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem została zaprezentowana w siedmiu rozdziałach niniejszej książki. By przybliżyć czytelnikowi złożoną naturę opisywanych problemów, posłużono się opisem, zdjęciami i rysunkami oraz analizą przypadków.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz. | ||||||||
Hasła: | Komunikowanie marketingowe Turystyka - marketing Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Katowice : "Śląsk" Wydawnictwo Naukowe, 2007. | ||||||||
Opis fizyczny: | 191 s., [2] s. tabl. kolor. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 190-191. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja marketinowa | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)