Kultura : zarządzanie, animacja, marketing
Tyt. oryg. : "Kultura : menadzment, animacija, marketing".
Autor: Dragićewić-Sesić, Milena
"Książka (...) stanowi kompendium obejmujące bardzo wiele zagadnień, które wcześniej czy później osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury napotka. Od czasu publikacji książki Giepa Hagoorta Przedsiębiorczość w kulturze w 1996 roku na naszym rynku nie pojawiła się publikacja obejmująca problematykę zarządzania kulturą, która wychodziłaby poza opis
wybranych typów instytucji czy też aspektów zarządzania. (...) Książka Kultura: zarządzanie, animacja, marketing tę lukę częściowo wypełnia. Co ważne, chociaż została ona przetłumaczona z obcego języka, to jednak nie jest tak odległa od polskiej rzeczywistości, jak byłoby w przypadku, gdyby autorem był Amerykanin lub Brytyjczyk. Wspólnota doświadczeń: życia w systemie komunistycznym oraz bolesnych transformacji ustrojowych i społecznych sprawia, że zarówno dobór tematów, jak i ich opracowanie bliskie będą polskiemu czytelnikowi".dr Małgorzata Sternal
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Milena Dragićević-Sesić, Branimir Stojković; przekł. Jolanta Ambroziak. | ||||
Seria: | Kultura Się Liczy | ||||
Hasła: | Kultura - marketing Kultura - zarządzanie | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Narodowe Centrum Kultury , 2010. | ||||
Opis fizyczny: | 230 s. : il. ; 25 cm. Uwagi: | Bibliogr. 222-224. Indeks. Tyt. oryg.: Kultura. Menadzment, animacja, marketing, 2007. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 52.043
Numer inw.: 52043
Dostępność: tylko na miejscu