Kompetencje pedagoga specjalnego : aktualne wyzwania teorii i praktyki
Książka "wychodzi naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom pedagogiki specjalnej początku XXI wieku, może znacząco zunifikować aktualne spojrzenie na miejsce, rolę i zadania pedagoga specjalnego we współczesnym świecie, w dobie istotnie szczerego otwarcia społeczeństw na środowisko osób niepełnosprawnych, na integrację z tym środowiskiem i inkluzyjną z nim koegzystencję.[...] Nie mam też wątpliwości,
iż publikacja - z racji omawianej problematyki - wniesie istotny wkład we współczesną teorię oraz praktykę edukacji i rehabilitacji osób (szczególnie dzieci i młodzieży) z różnym typem niepełnosprawności, że znajdzie nie tylko szerokie grono zainteresowanych poruszaną w niej problematyką czytelników, ale również należne miejsce wśród konceptualnych nurtów współczesnej pedagogiki specjalnej w Polsce". Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Marzenny Zaorskiej
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Zofii Palak, Anny Bujnowskiej. | ||||
Hasła: | Pedagogika specjalna Materiały konferencyjne | ||||
Adres wydawniczy: | Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2008. | ||||
Opis fizyczny: | 262, [1] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej na temat "Pedagog specjalny w procesie edukacji i rehabilitacji", która odbyła się w dniach 19-20 października 2006 r. w Lublinie. Bibliogr. przy ref. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 44.231
Numer inw.: 44231
Dostępność: tylko na miejscu