Koszty i efekty działań marketingowych : praca zbiorowa
Komplikujące sie warunki rynkowe sprawiają, że przedsiębiorstwa coraz częściej podejmują działania marketingowe,między innymi z zakresu kształtowania instrumentów oddziaływania na rynek (produktu,ceny,dystrybucji,komunikacji marketingowej) oraz badań marketingowych.Pomimo rozpowszechniania takich działań w praktyce,można wyraźnie dostrzec brak całościowego podejścia do problemu identyfikacji ich
kosztów i efektów. Problem identyfikacji kosztów i efektów działań marketingowych jest tym bardziej ważny i aktualny, że po początkowym okresie fascynacji koncepcją marketingu nastąpił okres jego wzmożonej krytyki w Polsce. Przedsiębiorstwa, nie będąc pewne rezultatów działań marketingowych, stają się wobec nich bardziej nieufne. Oznacza to, że pilnie potrzebują miarodajnej podstawy podejmowania decyzji o pożądanym zakresie działań marketingowych. Może nią być ocena ich kosztów i efektów. Rodzą się w związku z tym pytania : czy przedsiębiorstwa przygotowane są na to, aby posługiwać się tymi kategoriami ? czy są w stanie określać koszty i efekty działań marketingowych ? Autorzy wyrażają nadzieję, że niniejsza publikacja przyczyni się do lepszego zrozumienia problematyki kosztów i efektów działań marketingowych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Lechosława Garbarskiego ; aut. Radosław Baran [et al.]. | ||||||
Hasła: | Marketing - koszty Marketing - Polska - od 1989 r. | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 204, [1] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 197-202. | Przeznaczenie: | Publikacja adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych, uczestników studiów podyplomowych oraz praktyków gospodarczych. | Publikacja adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych, uczestników studiów podyplomowych oraz praktyków gospodarczych. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)