Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20120302132950057952 / Katalog / Szczegóły pozycji

Koszty i efekty działań marketingowych - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Koszty i efekty działań marketingowych : praca zbiorowa / pod red. Lechosława Garbarskiego ; aut. Radosław Baran [et al.].
Okładka pozycji Koszty i efekty działań marketingowych : praca zbiorowa

Koszty i efekty działań marketingowych : praca zbiorowa




Komplikujące sie warunki rynkowe sprawiają, że przedsiębiorstwa coraz częściej podejmują działania marketingowe,między innymi z zakresu kształtowania instrumentów oddziaływania na rynek (produktu,ceny,dystrybucji,komunikacji marketingowej) oraz badań marketingowych.Pomimo rozpowszechniania takich działań w praktyce,można wyraźnie dostrzec brak całościowego podejścia do problemu identyfikacji ich

kosztów i efektów. Problem identyfikacji kosztów i efektów działań marketingowych jest tym bardziej ważny i aktualny, że po początkowym okresie fascynacji koncepcją marketingu nastąpił okres jego wzmożonej krytyki w Polsce. Przedsiębiorstwa, nie będąc pewne rezultatów działań marketingowych, stają się wobec nich bardziej nieufne. Oznacza to, że pilnie potrzebują miarodajnej podstawy podejmowania decyzji o pożądanym zakresie działań marketingowych. Może nią być ocena ich kosztów i efektów. Rodzą się w związku z tym pytania : czy przedsiębiorstwa przygotowane są na to, aby posługiwać się tymi kategoriami ? czy są w stanie określać koszty i efekty działań marketingowych ? Autorzy wyrażają nadzieję, że niniejsza publikacja przyczyni się do lepszego zrozumienia problematyki kosztów i efektów działań marketingowych.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:pod red. Lechosława Garbarskiego ; aut. Radosław Baran [et al.].
Hasła:Marketing - koszty
Marketing - Polska - od 1989 r.
Adres wydawniczy:Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2008.
Opis fizyczny:204, [1] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 197-202.
Przeznaczenie:Publikacja adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych, uczestników studiów podyplomowych oraz praktyków gospodarczych.
Publikacja adresowana jest do studentów uczelni ekonomicznych, uczestników studiów podyplomowych oraz praktyków gospodarczych.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 67559
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 44.209
Numer inw.: 44209
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 9328
Numer inw.: 9328
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy