Umiejętności komunikacyjne osób z niepełnosprawnością : teoria, diagnoza, wspomaganie
Zbiór artykułów, którego zamierzeniem jest przedstawienie wybranych zagadnień z zakresu teorii, diagnozowania oraz wspomagania rozwoju kompetencji komunikacyjnych osób z niepełnosprawnością. Uczenie się właściwego interpretowania zachowań komunikacyjnych, adekwatnego odpowiadania na nie, a jeszcze wcześniej - odpowiedniego stymulowania do komunikacji intencjonalnej wynika z podstawowych zadań kształcenia przyszłych nauczycieli i terapeutów osób z niepełnosprawnością różnego rodzaju oraz stopnia.
Odpowiedzialność: | pod red. Jolanty Baran i Adama Mikruta. | ||||
Hasła: | Dziecko niepełnosprawne - język Dziecko niepełnosprawne - nauczanie Komunikacja interpersonalna - psychologia | ||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2007. | ||||
Opis fizyczny: | 204, [2] s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy pracach. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 44.016
Numer inw.: 44016
Dostępność: tylko na miejscu