Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu
Tyt. oryg.: "Buzzmarketing : get people to talk about your stuff,".
Autor: Hughes, Mark
Twórz porywające historie. o których warto mówić:Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany - sztuka reklamy bez reklamy.Autor tej
książki, Mark Hughes, zna sekrety marketingu szeptanego z pierwszej ręki. Za sprawą jego pomysłowości i intuicji medialnej serwis internetowy Half.com zdobył 8 milionów użytkowników w trzy lata, i to przy minimalnych nakładach na płatną reklamę. Magazyn "Time" nazwał to "jednym z największych podbojów opinii publicznej" w historii. Firmy, które powierzyły swój marketing Hughesowi, doskonale na tym wyszły - stały się magnesami medialnymi i z małych zmieniły się w duże. Po prostu przeczytaj, co radzi Hughes i zrób to.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Mark Hughes ; przekł. Tomasz Rzychoń. | ||||||||
Hasła: | Marketing szeptany | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2008. | ||||||||
Opis fizyczny: | 271 s. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 257-261. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Marketing, reklama | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Wyp. nr 68
Aleje Niepodległości 82
tel. 22 844 70 59
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 43.967
Numer inw.: 43967
Dostępność: tylko na miejscu