Sponsoring sportu w warunkach globalizacji : dylematy i wyzwania
Autor: Sporek, Tadeusz
Celem opracowania jest zaprezentowanie znaczenia sponsoringu sportu w nowych warunkach rynkowych, które kształtuje globalizacja działań marketingowych. W pracy omówiono wiele przypadków z życia, przykładów działań sponsorskich firm, kontraktów firm ze znanymi osobowościami sportu czy inicjatyw samych sportowców na rzecz walki z problemami globalizacji. Dzięki temu można także od strony praktyczne spojrzeć na zagadnienie
sponsoringu w sporcie, na stronę duchową samych wydarzeń sportowych, zwłaszcza tych o zasięgu globalnym, a także na negatywne kwestie z nimi związanymi, czyli dopingu i korupcji w sporcie.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Tadeusz Sporek. | ||||||
Hasła: | Globalizacja Sponsoring - sport Sport - finanse | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 217, [3] s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 205-217. | Powiązane zestawienia: | Sponsoring | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)