Marka narodowa : relikt czy fenomen na globalizującym się rynku?
Autor: Rojek, Roman.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa Jaką przyjąć strategię Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Odpowiedzialność: | Roman Rojek. | ||||||
Hasła: | Firma (nazwa) Konkurencja - metody Marketing narodowy Promocja handlowa Znaki towarowe | ||||||
Adres wydawniczy: | Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 181, [1] s. : il. ; 25 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 167-175. Indeksy. | Powiązane zestawienia: | Konkurencja | Marketing narodowy Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 339
Numer inw.: 47414
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 43.677
Numer inw.: 43677
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 8697
Numer inw.: 8697
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Rojek, Roman
Roman Rojek - menager, współtwórca i wieloletni współwłaściciel Grupy Atlas. Po rezygnacji oddał się swojej pasji - podróżom. Kupił, a właściwie uratował popadające w kryzys, i jest wydawca najstarszego pisma podróżniczego w kraju "Poznaj Świat". Zajmuje się działalnością charytatywną. Ostatnio okazało się że to główny fundator pomnika Anny Walentynowicz we Wrzeszczu. Wczoraj został wyróżniony tytułem honorowego członka Stowarzyszenia "Godność".
Źródło: http://prestiztrojmiasto.pl