Strategie komunikacji społecznej w organizacjach gospodarczych
Autor: Kania, Jan
Przedmiotem niniejszej publikacji jest kompleksowy opis istoty strategii komunikacji społecznej w różnego rodzaju organizacjach gospodarczych, jej form i rodzajów. Książka ta wypełnia lukę na rynku wydawniczym, istniejące bowiem podręczniki i poradniki ograniczają się do opisu technik komunikacyjnych i nie ukazują wymiaru strategicznego komunikacji społecznej w firmie.
Odpowiedzialność: | Jan Kania, Aneta Zelek. | ||||||||
Hasła: | Komunikacja społeczna Organizacje gospodarcze Podręczniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Szczecin : Zachodniopomorska Szkoła Biznesu, 2007. | ||||||||
Opis fizyczny: | 99 s. ; 25 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 97-98. | Powiązane zestawienia: | Komunikacja społeczna | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)