Przedsiębiorstwo turystyczne
To kompendium wiedzy systematyzujące zagadnienia z zakresu funkcjonowania podmiotów gospodarczych działających w branży turystycznej. Autor podjął wysiłek wyjaśnienia istoty i zakresu działalności przedsiębiorstw turystycznych, oferując jednocześnie pomoc w opanowaniu wiedzy o podstawach prawnych działalności tych podmiotów oraz kluczowych obszarach ich aktywności, takich jak: kształtowanie oferty, polityka
cenowa, promocja, dystrybucja, zarządzanie zasobami ludzkimi, zapleczem materialnym i jakością usług czy też wykorzystanie technologii informatycznych. Ważnym tematem książki są rozważania poświęcone logistyce, zarządzaniu strategicznemu i operacyjnemu oraz efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | [red.] Andrzej Rapacz ; [poszczeg. części oprac. Andrzej Rapacz et al.]. | ||||||
Hasła: | Przedsiębiorstwo turystyczne Podręczniki akademickie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 280 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Na okł.: pod red. Andrzeja Rapacza. Bibliogr. s. 267-276. | Powiązane zestawienia: | Przedsiębiorstwo turystyczne | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)