Zyskać przewagę : zintegrowana komunikacja w nowoczesnym marketingu : między teorią a praktyką
Autor: Kowalska, Marzena
Praca dr Marzeny Kowalskiej może zainteresować praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Autorka systematyzuje zagadnienia zintegrowanej komunikacji do organizacji. [...] Charakteryzuje czynniki stymulujące wprowadzanie zintegrowaniej komunikacji, a także ukazuje bariery związane z praktyką jej stosowania. [...] Walorem pracy jest m.in. ukazanie zintegrowanej komunikacji na tle ewolucji marketingu, zwłaszcza w aspekcie marketingu relacyjnego i marketingu wartości.Fragment z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJ
Odpowiedzialność: | Marzena Kowalska. | ||||||||||
Hasła: | Komunikowanie marketingowe Marketing partnerski | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 362 s. : il. ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 352-362. | Przeznaczenie: | Dla praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. | Dla praktyków, teoretyków i studentów marketingu, zarządzania oraz komunikacji. Powiązane zestawienia: | Komunikacja marketinowa | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)