Marketing na rynku nieruchomości
Autor: Stachura, Ewa
Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości stanowi trudność przełożenia instrumentarium stosowanego przez firmy na innych rynkach na działania użyteczne na rynku nieruchomości. Trudność ta wynika ze specyfiki tego rynku.
Oferowane na rynku nieruchomości produkty są różnorodne i niepowtarzalne, transakcje zawiera się rzadko i mają one zazwyczaj znaczny wymiar finansowy. Rynek nieruchomości stanowi coraz ważniejszą gałąź gospodarki, angażuje szeroką grupę specjalistów, efektywnie adaptuje nowe technologie. Analiza krytyczna zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku nieruchomości została w niniejszej książce przeprowadzona w kontekście omówionej specyfiki oraz na podstawie interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny architektury, budownictwa, planowania przestrzennego i estetyki, bez których problematyka gospodarowania nieruchomościami jest trudna do zrozumienia.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Ewa Stachura. | ||||
Hasła: | Nieruchomości Marketing Podręczniki akademickie | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. | ||||
Opis fizyczny: | 265 stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 263-265, wykaz aktów prawnych s. 261-262. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 8
Aleje Niepodległości 19
tel. 22 848 95 87
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 43.017
Numer inw.: 43017
Dostępność: tylko na miejscu
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 7298
Numer inw.: 7298
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Stachura, Ewa
Ewa Stachura - dr hab. inż. architekt. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej , doktor habilitowany nauk technicznych; profesor w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej , doktor habilitowany nauk technicznych; profesor w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Projektantka systemów identyfikacji wizualnej m.in. Invest – Bank i wdrożenie systemu w ING Bank oraz reklam wielkoformatowych, współtwórczyni [>>]