Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
Autor: Gorynia, Marian
W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W książce omówiono koncepcje zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw oraz zaprezentowano metody podejmowania decyzji dotyczących takiej ekspansji. Autor skoncentrował się na: - przyczynach, - motywach, - strategiach i formach zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, - metodach wyboru formy zagranicznej ekspansji, - modelach internacjonalizacji i perspektywach internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw.
Odpowiedzialność: | Marian Gorynia. | ||||||
Hasła: | Planowanie strategiczne Przedsiębiorstwo Podręczniki akademickie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 200 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 191-200. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 42.895
Numer inw.: 42895
Dostępność: tylko na miejscu