Opieka zdrowotna : aspekty rynkowe i marketingowe
Autor: Rudawska, Iga.
Podręcznik zawierający całościowy opis mechanizmów rynkowych i reguł marketingu w opiece zdrowotnej. Autorka szczególną uwagę zwraca na specyfikę tych usług, podkreślając, że nie wszystkie mechanizmy, sprawdzone w innych sferach gospodarki, można stosować w służbie zdrowia. Prezentowane zagadnienia omawia zarówno od strony podażowej (zakłady opieki zdrowotnej), jak i popytowej (z punktu widzenia pacjentów). Omawiając aspekty marketingowe opiera się na nowoczesnej koncepcji marketingu relacji.
Odpowiedzialność: | Iga Rudawska. | ||||
Hasła: | Służba zdrowia - marketing - Polska - od 1989 r. Służba zdrowia - zarządzanie - Polska - od 1989 r. Podręczniki akademickie | ||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. | ||||
Opis fizyczny: | 208 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 191-200. Indeks. | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 42.821
Numer inw.: 42821
Dostępność: tylko na miejscu