Opór wobec szkoły : dorastanie w perspektywie paradygmatu oporu : studium socjopedagogiczne
Autor: Bilińska-Suchanek, Ewa.
Jakie są typy oporu młodego człowieka w okresie dorastania występujące w szkole i gdzie tkwią jego źródła to najczęściej zadawane pytania przez współczesnego nauczyciela oraz rodziców. Książka pomaga zrozumieć problematykę oporu, przedstawiając jego podstawy w aspekcie filozoficznym, psychologicznym i pedagogicznym. Prezentuje również wyniki badań, pozwalających stwierdzić, jakimi cechami charakteryzują się uczniowie marginalizowani w szkole.
Odpowiedzialność: | Ewa Bilińska-Suchanek. | ||||||
Hasła: | Agresywność - socjologia Marginalizacja społeczna - Polska - od 1989 r. Socjalizacja - Polska - od 1989 r. Stosunki interpersonalne - szkolnictwo - Polska - od 1989 r. Uczniowie - socjologia - Polska - od 1989 r. | ||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2011. | ||||||
Wydanie: | Wyd. 3. | ||||||
Opis fizyczny: | 286, [1] s. : il., tab., wykr. kolor. ; 25 cm + dysk optyczny CD-ROMUwagi: | Płyta zawiera pliki Word : ryciny. Bibliogr. s. 277-[287]. | Powiązane zestawienia: | Marginalizacja społeczna | Socjalizacja Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)