Znani z tego, że są znani : celebryci w kulturze tabloidów
Autor: Godzic, Wiesław
Znani z tego, że są znani - celebrities, celebryci, gwiazdy współczesnego społeczeństwa konsumpcjonistycznego, osoby znane i sławne. Tworzą nową sferę publiczną, wytworzoną przez medialny system ekologiczny, często zarówno go legitymizują, jak też naruszają jego fundamenty. Autor pokazuje m.in. wpływ tabloidów na tworzenie celebrities, związki polityki i świata gwiazd. Zastanawia się nad fenomenem
Michała Wiśniewskiego , sławą i popularnością uczestników "Tańca z gwiazdami" i "Rozmów w toku". Analizuje artykuły nt. gwiazd, które pojawiły się w prasie kolorowej i codziennej. Próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy prezenterzy telewizyjni, eksperci programów informacyjnych, satyrycy mogą być celebrytami.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Wiesław Godzic. | ||||||
Seria: | Popkultura i Media; Biblioteka TVN | ||||||
Hasła: | Kultura masowa Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - od 2001 r. | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : TVN, 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 420, [2] s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 405-410. Indeks. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)