Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej
Autor: Gardian, Renata.
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki
sponsorskie.Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Renata Gardian. | ||||||||
Hasła: | Kobieta - socjologia - Polska - od 1989 r. Mężczyzna - socjologia - Polska - od 1989 r. Prostytucja - socjologia - Polska - od 1989 r. Sponsoring - socjologia - Polska - od 1989 r. Kraków (woj. małopolskie) - socjologia - od 1989 r. Warszawa - socjologia - od 1989 r. | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. | ||||||||
Opis fizyczny: | 169 s. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 163-166. | Powiązane zestawienia: | Prostytucja | Sponsoring Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 42.687
Numer inw.: 42687
Dostępność: tylko na miejscu