Synteza strategii : tworzenie przewagi konkurencyjnej przez analizowanie paradoksów
Tyt. oryg.: "Strategy synthesis : resolving strategy paradoxes to create competitive advantage,".
Autor: Wit, Bob de
Specjaliści od zarządzania proponują wiele zupełnie różnych, a czasami wręcz sprzecznych sposobów rozstrzygania tych paradoksów strategicznych. Niejeden menedżer jest w związku z tym zdezorientowany i sceptycznie podchodzi do oferowanych rozwiązań, oczekując aż wyłoni się jeden powszechnie akceptowany standard. Nie ma jednak "jednej słusznej metody" - sztuka polega na właściwym połączeniu elementów
poszczególnych podejść. W Syntezie strategii przybliżono najważniejsze zagadnienia sporne związane z powyższymi paradoksami oraz zestawiono dwa skrajne punkty widzenia, dopingując menedżerów do stworzenia własnej syntezy mającej zalety obu przeciwstawnych podejść. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych wyższych uczelni różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Bob de Wit, Ron Meyer ; tł. Jarosław Sawicki. | ||||||||
Hasła: | Konkurencja Planowanie strategiczne Podręczniki akademickie | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. | ||||||||
Opis fizyczny: | 394 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 373-394. | Przeznaczenie: | Dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie. | Dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie. Powiązane zestawienia: | Konkurencja | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)