Przestrzenie komunikowania
Zebrane w tomie teksty poświęcone są zagadnieniu komunikacji ujętej z perspektywy dziennikarstwa i badań nad mediami. Książka warta jest polecenia nie tylko studentom dziennikarstwa, innych kierunków humanistycznych, nauk społecznych, badaczom czy praktykom, pracownikom mediów, ale przede wszystkim odbiorcom informacji nadawanych codziennie przez środki masowego przekazu. W publikacji, oprócz mediów tradycyjnych: prasy, radia i telewizji,
szczególnie szeroko opisywany jest internet. Autorzy artykułów i komunikatów zwracają uwagę ma zjawiska tak istotne dla współczesnego uczestnika społeczeństwa medialnego, jak: edukacja medialna (na poziomie szkolnym i uniwersyteckim), wpływ obcego kapitału na media, tabloidyzacja mediów, blogi, media społecznościowe i dziennikarstwo alternatywne, analizują dobrze znane laikom gatunki dziennikarskie (np. prognoza pogody) i z dziedziny public relations (komunikaty biur promocji), komentują przypadki aktualnego i historycznego dyskursu politycznego. Zaletą książki, na równi z jej tematyką, jest przystępny język, jakim posługuje się większość autorów.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Igora Borkowskiego i Kariny Stasiuk-Krajewskiej. | ||||
Seria: | Dziennikarstwo i Media, 1; Acta Universitatis Wratislaviensis, no 3307 | ||||
Hasła: | Dziennikarstwo Medioznawstwo Środki masowego przekazu - Polska | ||||
Adres wydawniczy: | Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2010. | ||||
Opis fizyczny: | 234 s. : il. ; 24 cm. Powiązane zestawienia: | Dziennikarstwo | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 51.711
Numer inw.: 51711
Dostępność: tylko na miejscu