Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Komunikowanie w organizacjach gospodarczych / Arkadiusz Potocki, Renata Winkler, Agnieszka Żbikowska.
Okładka pozycji Komunikowanie w organizacjach gospodarczych

Komunikowanie w organizacjach gospodarczych

Autor: Potocki, Arkadiusz.




W prezentowanej publikacji czytelnik może odnaleźć odpowiedź na pytania dotyczące istoty, metod, barier i warunków sprawnej komunikacji w obrębie organizacji, jak również w zakresie komunikacji organizacji z otoczeniem. Pozycja umożliwia zdobycie i pogłębienie wiedzy z zakresu tak aktualnych zagadnień związanych z komunikacją, jak: audyt komunikacyjny, komunikacja marketingowa, komunikacja interkulturowa, wykorzystanie

komunikacji w zarządzaniu wiedzą oraz negocjacje. W książce omówiono również szereg metod i narzędzi służących usprawnianiu procesów komunikacji wewnętrznej w organizacji. Publikacja zawiera wiedzę niezbędną osobom zajmującym stanowiska kierownicze bez względu na szczebel zarządzania czy realizowane funkcje.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Arkadiusz Potocki, Renata Winkler, Agnieszka Żbikowska.
Hasła:Komunikacja wewnętrzna
Kultura organizacyjna
Przedsiębiorstwo - organizacja
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2011.
Opis fizyczny:262, [2] s. : il. ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 249-262.
Powiązane zestawienia:Komunikacja wewnętrzna
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji
  2. 1.1. Szkic o komunikowaniu się w organizacji
  3. 1.2. Kategoria potrzeby w relacji do systemów
  4. 1.3. Obszary potrzeb komunikacyjnych
  5. Rozdział 2. Teoria komunikowania
  6. 2.1. Istota i składniki procesu komunikowania się
  7. 2.2. Wybrane modele komunikacji
  8. Rozdział 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie
  9. 3.1. Komunikacja interpersonalna: formalna pisemna i formalna ustna. Zasady mówienia i słuchania
  10. 3.2. Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek
  11. 3.3. Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia
  12. 3.4. Typy zachowań uczestników komunikowania się
  13. Rozdział 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem
  14. 4.1. Komunikacja marketingowa organizacji gospodarczych
  15. 4.1.1. Promocja jako narzędzie wspierania sprzedaży
  16. 4.1.2. Rola public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
  17. 4.1.3. Badania marketingowe jako element komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem
  18. 4.2. Wykorzystanie internetu w komunikacji organizacji z otoczeniem
  19. 4.3. Negocjacje zewnętrzne
  20. Rozdział 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna a zmiany i innowacje zarządcze
  21. 5.1. Komunikacja jako proces zarządzania wiedzą
  22. 5.1.1. Model komunikacji jako narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji
  23. 5.1.2. Komunikacja, wiedza organizacyjna a byt przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej
  24. 5.1.3. Komunikacyjne zachowania menedżerów i ich współpracowników a zmiany organizacyjne i cele komunikowania w organizacjach opartych na wiedzy
  25. 5.2. Grupy, zespoły zadaniowe, komitety
  26. 5.3. Obrady i ich formy
  27. 5.4. Wspólnoty praktyków (communities of practice)
  28. 5.5. Grupy wspólnych interesów
  29. 5.6. Grupy i zespoły wiedzy, tzw. Group-TeamWare
  30. 5.7. Technologia otwartej przestrzeni (Open Space – Technology)
  31. 5.8. Quality Audit Meeting
  32. 5.9. Zespoły twórczego kształtowania jakości D. Petersena
  33. 5.10. Koncepcja „fermentacji drożdży”
  34. 5.11. „Gorąca grupa”
  35. Rozdział 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji
  36. 6.1. Kultura a komunikacja
  37. 6.2. Zakres komunikacyjnych uwarunkowań kulturowych
  38. 6.2.1. Płaszczyzna werbalna
  39. 6.2.2. Płaszczyzna niewerbalna
  40. 6.2.3. Płaszczyzna kognitywna
  41. 6.3. Interkulturowa kompetencja komunikacyjna
  42. 6.3.1. Kompetencja komunikacyjna – zarys problematyki
  43. 6.3.2. Międzykulturowa kompetencja komunikacyjna
  44. 6.4. Kształtowanie procesu komunikowania się w zróżnicowanym kulturowo środowisku organizacji
  45. Rozdział 7. Audyt komunikacji wewnętrznej
  46. 7.1. Audyt komunikacyjny – rys historyczny
  47. 7.2. Cele audytu komunikacyjnego
  48. 7.3. Metody wspomagania audytu systemu komunikowania w organizacji
  49. 7.4. Ramowe wytyczne dla przeprowadzania audytu systemu komunikowania w organizacji

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 51.689
Numer inw.: 51689
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Instrumenty komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy