Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Życie w konsumpcji, konsumpcja w życiu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Życie w konsumpcji, konsumpcja w życiu : psychologiczne ściez?ki współzależności / red. nauk.: Anna M. Zawadzka, Małgorzata Górnik-Durose.
Okładka pozycji Życie w konsumpcji, konsumpcja w życiu : psychologiczne ściez?ki współzależności

Życie w konsumpcji, konsumpcja w życiu : psychologiczne ściez?ki współzależności





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk.: Anna M. Zawadzka, Małgorzata Górnik-Durose.
Hasła:Konsumenci (ekon.)
Postawy
Spożycie - socjologia
Adres wydawniczy:Sopot : Gdaskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010.
Opis fizyczny:260 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Na s. tyt.: "Psychologia, konsumpcja, jakość życia". Materiały z interdyscyplinarnej dyskusji (Gdańsk, 2009). Bibliogr. przy pracach. Tekst częśc. w jęz. ang.
Przeznaczenie:Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
Dla psychologów, socjologów, ekonomistów, osób zajmujących się marketingiem i reklamą.
Powiązane zestawienia:Spożycie
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. CZĘŚĆ I. Życie w konsumpcji
  2. 1. Dyskretny urok konsumpcjonizmu. Szkic do portretu konsumenta XXI wieku
  3. 2. Konsumpcja klasy średniej w Polsce. Czy konsumowanie wyznacza etos?
  4. 3. Mentalność prawego kciuka jako poznawczy regulator funkcjonowania współczesnego człowieka
  5. 4. Objects of Desire as Objects of Speculation
  6. 5. Powiślaki, kwaśnica, burczybas i barbarzyńcy... Wszystko jest na sprzedaż?
  7. 6. Konsumpcja afordancji środowiskowych a przestrzenna lokacja i relokacja tożsamości
  8. 7. Wykluczenie konsumpcyjne - wymiar jednostkowy i społeczny - zarys problematyki
  9. CZĘŚĆ II. Konsumpcja w życiu
  10. 8. Materialism and its Alternatives
  11. 9. Merkantylizm psychiczny, struktura celów życiowych a poczucie dobrostanu psychologicznego
  12. 10. "Coś za coś", czyli zdrowotne koszty orientacji merkantylnej
  13. 11. Biedni czy bogaci? Wpływ dochodu i postaw wobec pieniędzy na ocenę własnej sytuacji finansowej
  14. 12. O typach zakupów, które mogą zwiększać zadowolenie z życia
  15. 13. Style konsumpcji i materializm a transcendencja i lęk przed śmiercią: co kupować, aby poczuć się lepiej?
  16. 14. Determinanty konsumpcji w ramach produkcji własnej gospodarstw domowych
  17. 15. Panel dyskusyjny - The Dilemma of Consumer in a Period of Economic

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 51.659
Numer inw.: 51659
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy