Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20110517171008062270 / Katalog / Szczegóły pozycji

Znajomi na wagę złota - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Znajomi na wagę złota : podstawy marketingu w mediach społecznościowych / Darren Barefoot, Julie Szabo ; przeł. Joanna Andrusiewicz.
Okładka pozycji Znajomi na wagę złota : podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Znajomi na wagę złota : podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Tyt. oryg.: "Friends with benefits : a social media marketing handbook,".

Autor: Barefoot, Darren




Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz

inspirujących studiów przypadku. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Darren Barefoot, Julie Szabo ; przeł. Joanna Andrusiewicz.
Hasła:Marketing elektroniczny
Portal społecznościowy
Społeczności internetowe
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011.
Opis fizyczny:273 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Powiązane zestawienia:Społeczności internetowe
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 51.644
Numer inw.: 51644
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy