Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku : przykłady aplikacji w wybranych organizacjach non profit / red. nauk. Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut.
Okładka pozycji Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku : przykłady aplikacji w wybranych organizacjach non profit

Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku : przykłady aplikacji w wybranych organizacjach non profit




Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczności tradycyjnych działań komunikacyjnych ulegają intensyfikacji wraz z pojawianiem się nowych mediów oraz przynależnych im innowacyjnych form komunikowania się z otoczeniem, wymuszając na nadawcach komunikatów marketingowych poszukiwanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technik w tym zakresie.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. nauk. Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut.
Hasła:Innowacje - stosowanie
Komunikacja społeczna
Komunikowanie marketingowe
Marketing - metody
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011.
Opis fizyczny:175 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. [165]-170. Indeks.
Przeznaczenie:Dla studentów kierunków ekonomicznych, praktyków gospodarczych i menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, praktyków gospodarczych i menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
Powiązane zestawienia:Komunikacja marketinowa
Komunikacja społeczna
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wstęp
  2. CZĘŚĆ I
  3. NOWE NARZĘDZIA I TECHNIKI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
  4. Rozdział 1. Problemy z kategoryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych
  5. Rozdział 2. Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji
  6. 2.1. Shockvertising
  7. 2.2. Product placement
  8. 2.3. Ambient media i experiential marketing
  9. 2.4. Marketing szeptany
  10. Rozdział 3. Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej
  11. 3.1. Instrumenty komunikacyjne w środowisku WWW
  12. 3.2. Instrumenty komunikacyjne w środowisku Web 2.0
  13. 3.3. Instrumenty marketingu bezpośredniego w hipermediach
  14. CZĘŚĆ II
  15. ZASTOSOWANIE NOWYCH NARZĘDZI I TECHNIK KOMUNIKACYJNYCH W PRAKTYCE WYBRANYCH ORGANIZACJI NON PROFIT
  16. Rozdział 4. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych
  17. 4.1. Wprowadzenie
  18. 4.2. Product placement
  19. 4.3. Shockvertising
  20. 4.4. Ambient media
  21. 4.5. Marketing doświadczeń (expeńential marketing)
  22. 4.6. Korporacyjne i produktowe strony WWW
  23. 4.7. Reklama na zewnętrznych stronach WWW
  24. 4.8. Web 2.0 - portale społecznościowe, fora, czaty, błogi i mikroblogi
  25. 4.9. Wykorzystanie komunikacji nieformalnej w Internecie - marketing szeptany i wirusowy
  26. 4.10. Advertainment
  27. 4.11. Marketing bezpośredni w Internecie
  28. 4.12. Podsumowanie
  29. Rozdział 5. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce
  30. 5.1. Wprowadzenie
  31. 5.2. Strona internetowa
  32. 5.3. Wortale polityczne
  33. 5.4. Portale społecznościowe (typu Facebook, Nasza-klasa, Twitter)
  34. 5.5. Platformy dyskusyjne (newsgroups, fora, czaty, komunikatory)
  35. 5.6. Interaktywne sondaże
  36. 5.7. Blogi
  37. 5.8. Wideoblogi i telewizja internetowa
  38. 5.9. Gry komputerowe
  39. 5.10. Ambient media
  40. 5.11. Podsumowanie
  41. Rozdział 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej
  42. 6.1. Wprowadzenie
  43. 6.2. Stan obecny i zagrożenia
  44. 6.3. E-administracja
  45. 6.4. Samorządowe witryny internetowe
  46. 6.5. Intranet
  47. 6.6. Marketing szeptany w administracji publicznej
  48. 6.7. Poczta elektroniczna i komunikatory
  49. 6.8. Wirtualne społeczności lokalne
  50. 6.9. Projekty nowoczesnych technik komunikacji w administracji publicznej
  51. 6.10. Etyka komunikacji internetowej
  52. 6.11. Podsumowanie
  53. Rozdział 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia
  54. 7.1. Wprowadzenie
  55. 7.2. Aktualny stan komunikacji marketingowej na rynku usług zdrowotnych
  56. 7.3. Nowe techniki komunikacji wykorzystywane w publicznej służbie zdrowia
  57. 7.4. Podsumowanie
  58. Zakończenie

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 51.631
Numer inw.: 51631
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 13577
Numer inw.: 13577
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy