Marketing skierowany do kobiet : jak zrozumieć, dotrzeć i zwiększyć swój udział w największym na świecie segmencie rynku
Autor: Barletta, Martha.
Odpowiedzialność: | Martha Barletta ; [tł. Maciej Markiewicz]. | ||
Hasła: | Kobieta - psychologia Konsumenci (ekon.) Marketing | ||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2006. | ||
Opis fizyczny: | 268 s. : il. ; 24 cm. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Barletta, Martha
Martha Barletta, prezes The Trendsight Group, jest uznanym autorytetem w zakresie strategii marketingowych ukierunkowanych na płeć w celu pozyskiwania kobiet-konsumentów. Jej wybitna kariera w najlepszych agencjach lotniczych, takich jak McCann-Erickson, TLK, FCB i Frankel, oraz praca nad markami Blue-Chip, takimi jak Kraft, Kodak i Allstate, pomogły udoskonalić jej umiejętności marketingowe i sprzedażowe. Żywy styl Barletty, umiejętność posługiwania się nią i zamiłowanie do jej tematu sprawiają, że jest popularną prezenterką w korporacjach, konferencjach i szkołach biznesu. [>>]