Sztuka kochania klienta : dla szefa i dla zwykłych ludzi
Autor: Tiuryn, Anna.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych.
To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Anna Tiuryn. | ||||||
Hasła: | Zarządzanie jakością Poradniki | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2007. | ||||||
Opis fizyczny: | 176 s. : il. ; 22 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 175. | Powiązane zestawienia: | Zarządzanie jakością | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. nr 68
Aleje Niepodległości 82
tel. 22 844 70 59
Sygnatura: 65
Numer inw.: 45355
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 42.056
Numer inw.: 42056
Dostępność: tylko na miejscu