3D Studio MAX 3
Tyt. oryg. : "3D Studio MAX 3 fundamentals ".
Autor: Peterson, Michael Todd
Ta książka od podstaw opisuje program 3D Studio MAX 3. Autor wyjaśnia: podstawowe zasady pracy w trzech wymiarach, pojęcia, jakie muszą sobie przyswoić użytkownicy programu, modelowania za pomocą siatek, modelowanie za pomocą powierzchni sklejanych, powierzchni NURBS oraz systemów cząstek, jakie znaczenie ma oświetlenie sceny, ustawienie kamery, tworzenie materiałów (łącznie z materiałem Raytrace), teksturowanie obiektów za pomocą bitmap i map proceduralnych, jak wprowadzić efekty atmosferyczne.
Odpowiedzialność: | Michael Todd Peterson ; tłum. Marek Binkowski, Wojciech Pazdur, Patrycja Domagała. | ||
Seria: | Dla Każdego | ||
Hasła: | 3D Studio | ||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2000. | ||
Opis fizyczny: | 559 s. : il. tab. wykr. ; 24 cm. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: Rewersy: 004
Numer inw.: 36723
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni