Direct3D: programowanie grafiki trójwymiarowej w DirectX
Tyt. oryg. : "DirectX 3D Graphics Programming. Bible ".
Autor: Sanchez, Julio
Jeśli może to DirectX, to znaczy że Ty również możesz to osiągnąć... DirectX 7 firmy Microsoft to interfejsy API, dzięki którym możesz tworzyć w języku C/C++ nowoczesne gry i symulacje działające w systemie Windows. Dzięki pomocnym wprowadzeniom, wielu ilustracjom oraz minimalnej ilości matematyki ten unikatowy przewodnik pokaże Ci, jak opanować API w celu zwiększenia swoich umiejętności
programowania grafiki -- i to bez względu na to, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, czy też jesteś jej doświadczonym weteranem. Książka daje pełny opis metod programowania trójwymiarowej grafiki z użyciem DirectX: Zrozumiesz, w jaki sposób DirectX komunikuje się z urządzeniami graficznymi i systemem Windows. Opanujesz podstawy dwu- i trójwymiarowej grafiki, od modelowania i renderowania aż do korzystania z macierzy. Przejmiesz kontrolę nad operacjami przerzucania i transformowania bitmap z użyciem DirectDraw. Wykorzystasz sprajty, przełączanie buforów oraz inne techniki animacji w DirectDraw. Opanujesz programowanie interfejsu Direct3D w trybie retained, w celu tworzenia prawdziwych trójwymiarowych animacji. Nauczysz się manipulować ramkami, siatkami, teksturami, mipmapami, światłami i cieniami. Precyzyjnie dostroisz ruch wykorzystując morfing i inne techniki animacji. Premia w postaci płytki CD-ROM! Pełny kod źródłowy z książki. Microsoft DirectX 7 Software Development Kit.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Julio Sanchez, Maria Canton ; [tł. z ang. Marcin Pancewicz.] | ||
Seria: | Biblia | ||
Hasła: | Grafika komputerowa | ||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2000. | ||
Opis fizyczny: | 712 s. ; il. tab. wykr. ; 24 cm. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)