Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20110419111838078684 / Katalog / Szczegóły pozycji

Marketing marki - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing marki : w jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki / Joe Marconi ; tł. Marcin Awdziej.
Okładka pozycji Marketing marki : w jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki

Marketing marki : w jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki

Tyt. oryg. : "The brand marketing book".

Autor: Marconi, Joe.




Książka analizuje podstawy marketingu marki, projektowania działań marketingowych, których celem jest wspieranie nazwy i zwiększanie wartości określonego dobra lub usługi, wyróżnienia ich na nasyconym rynku i tworzenia grupy lojalnych nabywców.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Joe Marconi ; tł. Marcin Awdziej.
Hasła:Ekonomia - zarządzanie
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo K. E. Liber, 2002.
Opis fizyczny:225, [4] s. : faks., fot. ; 23 cm.
Uwagi:U góry 4 s. okł.: Marketing. Bibliogr. s. 217-220. - Indeks.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 339
Numer inw.: 37962
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy