Nauczyciele wobec zmian edukacyjnych w Polsce
Autor: Kocór, Maria.
Zamysłem Autorki było całościowe spojrzenie na sposoby myślenia nauczycieli o rzeczywistości oświatowej, wywierające istotny wpływ na efekty realizowanych zmian edukacyjnych. Książka ma charakter interdyscyplinarny, reprezentuje cenne wartości poznawcze i merytoryczne. Składa się z dwóch wzajemnie dopełniających się części: teoretycznej i empiryczno-badawczej.
Odpowiedzialność: | Maria Kocór. | ||||||
Hasła: | Nauczyciele - socjologia - Polska - od 1989 r. Oświata - socjologia - Polska - od 1989 r. Postawy - Polska - od 1989 r. | ||||||
Adres wydawniczy: | Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006. | ||||||
Opis fizyczny: | 212 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 206-212. | Przeznaczenie: | Praca jest adresowana do nauczycieli, pedagogów, dyrektorów szkół i placówek oświatowych, absolwentów i studentów kierunków pedagogicznych, a także do przedstawicieli nauk o edukacji oraz polityków edukacyjnych. | Praca jest adresowana do nauczycieli, pedagogów, dyrektorów szkół i placówek oświatowych, absolwentów i studentów kierunków pedagogicznych, a także do przedstawicieli nauk o edukacji oraz polityków edukacyjnych. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 41.971
Numer inw.: 41971
Dostępność: tylko na miejscu