Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim kierunku przebiega proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych,w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział wewnętrzych specjalistów pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizjii na postawy wyborcze, reklama negatywna,budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklamawizualna etc.
Odpowiedzialność: | pod red. Bogusławy Dobek-Ostrowskiej. | ||||||
Seria: | Acta Universitatis Wratislaviensis, no 2744 | ||||||
Hasła: | Kampania wyborcza Marketing polityczny | ||||||
Adres wydawniczy: | Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2005. | ||||||
Opis fizyczny: | 189 s. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy rozdz. | Powiązane zestawienia: | Marketing polityczny | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)