Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Kampania wyborcza - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego / pod red. Bogusławy Dobek-Ostrowskiej.
Okładka pozycji Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego

Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego




Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim kierunku przebiega proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych,w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział wewnętrzych specjalistów pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizjii na postawy wyborcze, reklama negatywna,budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklamawizualna etc.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:pod red. Bogusławy Dobek-Ostrowskiej.
Seria:Acta Universitatis Wratislaviensis, no 2744
Hasła:Kampania wyborcza
Marketing polityczny
Adres wydawniczy:Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2005.
Opis fizyczny:189 s. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. przy rozdz.
Powiązane zestawienia:Marketing polityczny
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 41.962
Numer inw.: 41962
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 3059
Numer inw.: 3059
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy