Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku parii politycznych
Autor: Podobas, Izabela.
Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej liderów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach.Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej
kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy.Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Izabela Podobas. | ||||||
Seria: | Engram | ||||||
Hasła: | Partie polityczne - public relations Marketing polityczny Public relations | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Difin, cop. 2011. | ||||||
Opis fizyczny: | 199 s. : il. ; 22 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 178-186. | Powiązane zestawienia: | Marketing polityczny | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 51.541
Numer inw.: 51541
Dostępność: tylko na miejscu