Zgnieć pan to, panie Whipple czyli Jak robić świetne reklamy
Tyt. grzbiet.: "Jak robić świetne reklamy ".
Tyt. oryg.: "Hey, Whipple, squeeze this ".
Autor: Sullivan, Luke.
Czytając tę książkę, można dowiedzieć się, jak wymyślić dobrą reklamę, jak sprzedać ją klientowi, a potem wyprodukować - nie gubiąc po drodze przymiotnika ``dobra``. Osiemnaście lat doświadczenia reklamowego nauczyło Sullivana, że wszystkie dobre pomysły mają szansę - ogłoszenia prasowe, plakaty, radio i telewizja - ale tylko nielicznym udaje się przeżyć. Wiedza,
którą dzieli się autor, pozwoli przeżyć jeśli nie samym pomysłom, to przynajmniej ich autorom. Książka jest klarowna, dowcipna, złośliwa, a jednocześnie pełna miłości do zawodu uprawianego przez autora. (merlin.pl)
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Luke Sullivan ; przekł. Tomasz Gruszkowski. | ||||||||
Hasła: | Reklama - poradnik | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : WIG-Press, 2001. | ||||||||
Opis fizyczny: | X, [2], 292 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Tyt. oryg.: "Hey, Whipple, squeeze this : a guide to creating great ads." 1998. Tyt. grzbiet. i ze s. przedtyt.: Jak robi? ?wietne reklamy. Bibliogr. | Powiązane zestawienia: | Reklama | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)