Nowe nowe media
Tyt. oryg.: "New new media ".
Autor: Levinson, Paul
Nowe nowe media są nowe w pełnym tego słowa znaczeniu. Cztery lata temu niektóre z nich nawet nie istniały. Autor książki jest nie tylko naukowcem, ale także odkrywcą, zanurzającym się w rzeczywistość MySpace, Facebooka, Twittera, Wikipedii, SecondLife, YouTube i dziesiątek platform blogowych. Pomaga zrozumieć gwałtowne przemiany w świecie współczesnych środków przek
Odpowiedzialność: | Paul Levinson ; przekł. Maria Zawadzka. | ||||||||
Hasła: | Informacja Informacja - socjologia Internet Internet - a komunikacja społeczna Media społecznościowe Społeczności internetowe Wydawnictwa popularne | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo WAM, 2010. | ||||||||
Opis fizyczny: | 327 s. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 291-313. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Społeczności internetowe | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Levinson, Paul
Urodzony: 1947 data przybliżona.
Prof. PAUL LEVINSON wykłada na Wydziale Komunikacji i Medioznawstwa w Fordham University w Nowym Jorku. Jest autorem zarówno prac naukowych wysoko cenionych w środowiskach akademickich, jak i popularnych powieści science fiction. Często występuje w telewizji i radiu, publikuje recenzje seriali telewizyjnych na swoim blogu InfiniteRegress.tv. W 2009 roku znalazł się na opracowanej przez The Chronicle of Higher Education liście 10 najlepszych naukowców-użytkowników Twittera.
Źródło: https://s.lubimyczytac.pl/upload/authors/34120/30907-352x500.jpg