Marketing szeptany : zachęć ludzi, aby mówili o twoich produktach
Tyt. oryg.: "Word of mouth marketing ".
Autor: Sernovitz, Andy
Ta książka jest zarazem praktyczna i zabawna.Polecam ją gorąco.Guy KawasakiSpraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty!Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne
kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy!Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak spowodować, aby Twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem książki jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.Andy Sernovitz podaje proste rozwiązania pozwalające etycznie i skutecznie komunikować się z ludźmi.Shawn GoldMySpaceJeśli chcecie zrozumieć skomplikowane teorie socjologiczne na temat komunikacji interpersonalnej, nie jest to książka dla was. Jeśli chcecie zrozumieć, jak wykorzystać komunikację interpersonalną w prowadzeniu firmy, to kupcie tę książkę.David Godesprofesor Harvard Business School
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Andy Sernovitz ; przeł. Janusz Stawiński. | ||
Hasła: | Marketing Podręczniki | ||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011. | ||
Opis fizyczny: | 169, [2] s. : il. ; 24 cm. Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 51.348
Numer inw.: 51348
Dostępność: tylko na miejscu