Komunikacja i jakość w zarządzaniu. T. 1
Odpowiedzialność: | pod red. Tadeusza Wawaka. | ||||||
Hasła: | Komunikacja interpersonalna - zarządzanie Zarządzanie jakością | ||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010. | ||||||
Opis fizyczny: | 588, [2] s. : il. ; 25 cm. Uwagi: | Bibliogr. przy art. | Powiązane zestawienia: | Zarządzanie jakością | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | |
- I. Człowiek w procesie zarządzania
- Współczesny humanizm organizacyjny. Zarys problematyki
- Zarządzanie i nauki o zarządzaniu w perspektywie humanistycznej
- Zarządzanie kapitałem relacyjnym w organizacji
- Wpływ człowieka na funkcjonowanie organizacji
- Człowiek w teorii i praktyce przemian rynkowych
- Praca człowieka w społeczeństwie dzisiejszym i przyszłym
- Znaczenie postaw i kompetencji pracownika w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji
- Znaczenie stanów afektywnych klientów w marketingu
- Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu zasobami ludzkimi
- Kapitał intelektualny jako cenny zasób współczesnego przedsiębiorstwa
- II. Psychologia w zarządzaniu
- Źródła motywacji do pracy w ocenie pracowników - doniesienie z badań
- Stres zaangażowania leaderów
- Czynniki związane z pracą a zespół zmęczenia skumulowanego w grupie zawodowej pielęgniarek
- Styl zarządzania zorientowany na relacje vs zorientowany na zadanie a orientacja społeczna i orientacja ekonomiczna
- Jakość i profesjonalizm doradztwa w praktyce zarządzania
- instytucjami
- Znaczenie zaufania do towarzystw ubezpieczeniowych w kształtowaniu relacji nabywca-sprzedawca polis ubezpieczeniowych
- Współczesna metoda oceniania pracowników
- Komunikacja wewnętrzna w jednostkach samorządu terytorialnego - diagnoza i narzędzia doskonalenia
- III. Komunikacja w zarządzaniu
- Holistyczne podejście do zarządzania
- komunikacją korporacyjną
- O hierarchii strategii w firmie
- Relacja klient - bank jako strategia biznesu
- Zintegrowana komunikacja rynkowa na rynku żywności - aspekty modelowania i zarządzania
- Czynniki i uwarunkowania oraz bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
- Determinanty kształtowania i udzielania informacji zwrotnej
- w procesie Development Center
- Zarządzanie zrównoważoną wartością organizacji
- Wybrane trendy i teorie zarządzania w obliczu globalnego kryzysu
- Identyfikacja potrzeb informacyjnych małopolskich przedsiębiorstw
- System wczesnego rozpoznania zmian otoczenia organizacji - wybrane aspekty diagnozy
- Zarządzanie przedsiębiorstwem podczas dekoniunktury
- Komunikacja marketingowa banków a ocena jakości usług i lojalność klientów indywidualnych
- IV. Jakość w zarządzaniu - teoria
- Aspekty środowiskowe w zarządzaniu jakością obiektów
- Systemy zapewnienia jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności
- Jakość w zarządzaniu zasobami ludzkimi
- Podejście procesowe w zarządzaniu jakością
- Możliwości wykorzystania SMED
- Technologia cyfrowa w procesach kreowania nowej jakości zarządzania
- Kształtowanie zaangażowania determinantą doskonalenia jakości
- Wykorzystanie informatycznej normy ISO/IEC 20000 w zarządzaniu usługami poza informatyką
- Podstawy audytu wewnętrznego w kraju a Międzynarodowe Standardy Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego (IIA)
- Zarządzanie jakością a jakość zarządzania
- V. Jakość w zarządzaniu - praktyka
- Nowe trendy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie Lantmannen Unibake PolandSp. z o.o
- Wpływ wdrażania nowej koncepcji projektu LEAD na jakość zarządzania zespołami w firmie Lantmannen Unibake PolandSp. z o.o
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w sektorze bankowym na przykładzie ISO 27001
- Jakość zintegrowanego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji na przykładzie przedsiębiorstwa z branży IT
- Systemowe zapewnienie bezpieczeństwa wyrobów budowlanych
- Jakość zarządzania w autoryzowanym serwisie samochodowym w świetle realizacji umowy z klientem zewnętrznym
- VI. Media, społeczeństwo, polityka
- Dialogiczne zadania środków społecznego przekazu w rzeczywistości pluralistycznej
- Polskie środki przekazu wobec zjawiska obecnego kryzysu gospodarczego (próba analizy)
- Kognitywne systemy wspomagające zarządzanie
- Niska jakość polityki a media
- Zarządzanie jakością w dziennikarstwie jako odzyskiwanie wiarygodności służby publicznej
- Problem jakości w kształtowaniu wizerunku organizacji publicznej
- Nowoczesne zarządzanie stacją telewizyjną
- Istota szybko podejmowanych decyzji. Wyzwania w zarządzaniu newsroomem komercyjnej stacji telewizyjnej
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 51.229
Numer inw.: 51229
Dostępność: tylko na miejscu