Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Komunikacja i jakość w zarządzaniu. T. 1 / pod red. Tadeusza Wawaka.
Okładka pozycji Komunikacja i jakość w zarządzaniu. T. 1

Komunikacja i jakość w zarządzaniu. T. 1





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:pod red. Tadeusza Wawaka.
Hasła:Komunikacja interpersonalna - zarządzanie
Zarządzanie jakością
Adres wydawniczy:Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010.
Opis fizyczny:588, [2] s. : il. ; 25 cm.
Uwagi:Bibliogr. przy art.
Powiązane zestawienia:Zarządzanie jakością
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. I. Człowiek w procesie zarządzania
  2. Współczesny humanizm organizacyjny. Zarys problematyki
  3. Zarządzanie i nauki o zarządzaniu w perspektywie humanistycznej
  4. Zarządzanie kapitałem relacyjnym w organizacji
  5. Wpływ człowieka na funkcjonowanie organizacji
  6. Człowiek w teorii i praktyce przemian rynkowych
  7. Praca człowieka w społeczeństwie dzisiejszym i przyszłym
  8. Znaczenie postaw i kompetencji pracownika w zarządzaniu zasobami ludzkimi organizacji
  9. Znaczenie stanów afektywnych klientów w marketingu
  10. Nowe trendy i wyzwania w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  11. Kapitał intelektualny jako cenny zasób współczesnego przedsiębiorstwa
  12. II. Psychologia w zarządzaniu
  13. Źródła motywacji do pracy w ocenie pracowników - doniesienie z badań
  14. Stres zaangażowania leaderów
  15. Czynniki związane z pracą a zespół zmęczenia skumulowanego w grupie zawodowej pielęgniarek
  16. Styl zarządzania zorientowany na relacje vs zorientowany na zadanie a orientacja społeczna i orientacja ekonomiczna
  17. Jakość i profesjonalizm doradztwa w praktyce zarządzania
  18. instytucjami
  19. Znaczenie zaufania do towarzystw ubezpieczeniowych w kształtowaniu relacji nabywca-sprzedawca polis ubezpieczeniowych
  20. Współczesna metoda oceniania pracowników
  21. Komunikacja wewnętrzna w jednostkach samorządu terytorialnego - diagnoza i narzędzia doskonalenia
  22. III. Komunikacja w zarządzaniu
  23. Holistyczne podejście do zarządzania
  24. komunikacją korporacyjną
  25. O hierarchii strategii w firmie
  26. Relacja klient - bank jako strategia biznesu
  27. Zintegrowana komunikacja rynkowa na rynku żywności - aspekty modelowania i zarządzania
  28. Czynniki i uwarunkowania oraz bariery rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
  29. Determinanty kształtowania i udzielania informacji zwrotnej
  30. w procesie Development Center
  31. Zarządzanie zrównoważoną wartością organizacji
  32. Wybrane trendy i teorie zarządzania w obliczu globalnego kryzysu
  33. Identyfikacja potrzeb informacyjnych małopolskich przedsiębiorstw
  34. System wczesnego rozpoznania zmian otoczenia organizacji - wybrane aspekty diagnozy
  35. Zarządzanie przedsiębiorstwem podczas dekoniunktury
  36. Komunikacja marketingowa banków a ocena jakości usług i lojalność klientów indywidualnych
  37. IV. Jakość w zarządzaniu - teoria
  38. Aspekty środowiskowe w zarządzaniu jakością obiektów
  39. Systemy zapewnienia jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności
  40. Jakość w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  41. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością
  42. Możliwości wykorzystania SMED
  43. Technologia cyfrowa w procesach kreowania nowej jakości zarządzania
  44. Kształtowanie zaangażowania determinantą doskonalenia jakości
  45. Wykorzystanie informatycznej normy ISO/IEC 20000 w zarządzaniu usługami poza informatyką
  46. Podstawy audytu wewnętrznego w kraju a Międzynarodowe Standardy Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego (IIA)
  47. Zarządzanie jakością a jakość zarządzania
  48. V. Jakość w zarządzaniu - praktyka
  49. Nowe trendy zarządzania jakością w przedsiębiorstwie Lantmannen Unibake PolandSp. z o.o
  50. Wpływ wdrażania nowej koncepcji projektu LEAD na jakość zarządzania zespołami w firmie Lantmannen Unibake PolandSp. z o.o
  51. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w sektorze bankowym na przykładzie ISO 27001
  52. Jakość zintegrowanego systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem informacji na przykładzie przedsiębiorstwa z branży IT
  53. Systemowe zapewnienie bezpieczeństwa wyrobów budowlanych
  54. Jakość zarządzania w autoryzowanym serwisie samochodowym w świetle realizacji umowy z klientem zewnętrznym
  55. VI. Media, społeczeństwo, polityka
  56. Dialogiczne zadania środków społecznego przekazu w rzeczywistości pluralistycznej
  57. Polskie środki przekazu wobec zjawiska obecnego kryzysu gospodarczego (próba analizy)
  58. Kognitywne systemy wspomagające zarządzanie
  59. Niska jakość polityki a media
  60. Zarządzanie jakością w dziennikarstwie jako odzyskiwanie wiarygodności służby publicznej
  61. Problem jakości w kształtowaniu wizerunku organizacji publicznej
  62. Nowoczesne zarządzanie stacją telewizyjną
  63. Istota szybko podejmowanych decyzji. Wyzwania w zarządzaniu newsroomem komercyjnej stacji telewizyjnej

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 51.229
Numer inw.: 51229
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy