Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta / Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski.
Okładka pozycji Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Autor: Pawłowska, Bożena





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Bożena Pawłowska, Justyna Witkowska, Lech Nieżurawski.
Hasła:Obsługa klienta - metody
Zarządzanie jakością
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010.
Opis fizyczny:195, [1] s. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 184-192.
Powiązane zestawienia:Zarządzanie jakością
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. ROZDZIAŁ 1. Zarządzanie relacjami z klientem w tworzeniu koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji
  2. 1.1. Znaczenie marketingu relacji we współczesnych procesach biznesowych (istota koncepcji)
  3. 1.2. Stosowane strategie orientacji na klienta w organizacji
  4. 1.3. Mechanizmy wewnętrznego urynkowienia organizacji
  5. 1.4. Zarządzanie procesami w organizacji z uwzględnieniem strategii orientacji na klienta
  6. 1.5. Podsumowanie
  7. ROZDZIAŁ 2. Psychologia klienta - modele psychologiczne zachowań klienta
  8. 2.1. Potrzeby klienta
  9. 2.1.1. Istota potrzeb konsumpcyjnych
  10. 2.1.2. Źródła, cechy i kryteria klasyfikacji potrzeb
  11. 2.1.3. Potrzeby konsumpcyjne podstawą zachowań konsumpcyjnych
  12. 2.2. Modele zachowań klienta
  13. 2.2.1. Klasyczne modele psychologii klienta
  14. 2.2.2. Kognitywne modele zachowania się klienta
  15. 2.2.3. Holistyczne modele zachowania się konsumenta
  16. 2.3. Podsumowanie
  17. ROZDZIAŁ 3. Proces kształtowania relacji jakości, satysfakcji i lojalności klienta w organizacji
  18. 3.1. Jakość jako miernik postrzegania wartości produktu przez klienta
  19. 3.2. Znaczenie klienta w systemach zarządzania jakością i w kryteriach Konkursu Nagród Jakości
  20. 3.2.1. Miejsce klienta w działaniach projakościowych organizacji
  21. 3.2.2. Klient w procesach doskonalenia jakości (standard ISO, TQM, konkursy
  22. Nagród Jakości
  23. 3.3. Jakość jako determinanta formowania satysfakcji i lojalności klienta
  24. 3.4. Satysfakcja klienta - pojęcie i istota
  25. 3.5. Znaczenie lojalności klientów
  26. 3.6. Związek przyczynowo-skutkowy satysfakcji i lojalności klienta
  27. 3.7. Podsumowanie
  28. ROZDZIAŁ 4. Satysfakcja klienta - teoria powstawania i pomiar
  29. 4.1. Modele satysfakcji klienta
  30. 4.1.1. Model emocjonalny
  31. 4.1.2. Model oparty na teorii sprawiedliwości wymiany
  32. 4.1.3. Model oczekiwanej niezgodności
  33. 4.1.4. Model jakości usług
  34. 4.1.5. Model Kano
  35. 4.1.6. Model PROSAT
  36. 4.1.7. Globalna satysfakcja klienta
  37. 4.2. Funkcje pomiaru satysfakcji klienta
  38. 4.3. Metody pomiaru satysfakcji klienta
  39. 4.3.1. Metody bezpośrednie
  40. 4.3.2. Metody pośrednie
  41. 4.4. Biedy pomiaru satysfakcji klienta
  42. 4.5. Korzyści z prowadzenia badań satysfakcji klienta
  43. 4.6. Skutki braku satysfakcji
  44. 4.7. Podsumowanie
  45. ROZDZIAŁ 5. Lojalność klientów i jej analiza w organizacji
  46. 5.1. Proces kształtowania lojalności klientów
  47. 5.2. Typy i stopnie lojalności
  48. 5.3. Badanie lojalności klientów
  49. 5.4. Programy lojalnościowe - ich znaczenie
  50. 5.5. Segmentacja klientów uwzględniająca poziom lojalności
  51. 5.6. Podsumowanie
  52. ROZDZIAŁ 6. Warunki skutecznego wdrażania w organizacji strategii orientacji na klienta
  53. 6.1. Tworzenie nowej kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta
  54. 6.2. Ukierunkowanie wszystkich pracowników na potrzeby zewnętrznych i wewnętrznych klientów
  55. 6.3. Finansowe i pozafinansowe systemy bodźców w organizacji
  56. 6.4. Wykorzystanie zarządzania zmianami do zmian organizacyjnych dotyczących zarządzania satysfakcją klienta
  57. 6.5. Bariery wprowadzania nowoczesnych koncepcji strategii orientacji na klienta we współczesnej organizacji
  58. 6.6. Podsumowanie
  59. ROZDZIAŁ 7. Nowoczesne koncepcje orientacji na klienta - studia przypadków
  60. 7.1. Doskonałość w kontaktach z klientem - procesy identyfikacji, pozyskania i utrzymania klientów
  61. 7.2. Zrozumienie rynków i klientów
  62. 7.3. Włączenie klientów w proces tworzenia produktów i usług
  63. 7.4. Marketing i sprzedaż produktów i usług
  64. 7.5. Zaangażowanie klientów w dostarczenie produktów
  65. 7.6. Obsługa klientów
  66. 7.7. Zarządzanie informacją o klientach
  67. 7.8. Strategia orientacji na klienta w Danone Polska
  68. 7.9. Podsumowanie

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 51.147
Numer inw.: 51147
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy